poniedziałek, 22 października 2012

Wyobraźnia


Moja wyobraźnia to twór pączkujący.
 Jest taka scena w Amelii pokazująca, jak pędzi wyobraźnia głównej bohaterki, mając tylko maleńkie podejrzenie, co do przebiegu wydarzeń. 


Ja mam tak samo. Skojarzenia rozmnażają się przez pączkowanie. To zabawne, mieć taką wyobraźnię, wyobrażam sobie różne rzeczy nawet śpiąc, pisałam Wam o tym kiedyś...
Dzisiejsza strona powstała na wyzwanie na Scrapujących Polkach Art Journal#51 "Wyobraźnia".

Uwaga, jutro będę miała dla Was niespodziankę :)
Zaglądajcie koniecznie :)


5 komentarzy :

  1. Hahahha! Moja też, moja też:D
    Śliczne kolorki, no całość - wiadomo...Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się nie zdążyłam poprzednią pracą pozachwycać a tu już kolejne cudo! Świetne i tematy i kolory i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno jest pewne - Twoja wyobraźnia nie ma granic!

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... właśnie kilka dni temu zrobiłam stronę z bąblami w tej samej delikatnej tonacji... nie mogę póki co pokazać, bo czekam na terminy.
    cudnie nam się wyobraźnie splątały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazde Twoje dzielo to swietna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)