wtorek, 23 października 2012

Candy pocztówkowe


Witam wszystkich :)
Zapowiedziałam - i jest, 
obiecane przeze mnie kolażowe Candy!

W Candy można wygrać jedną z pięciu pocztówek, więc wygranych będzie aż pięć osób
Dodatkowo, każda z nich otrzyma ode mnie 2 arkusze punchinelli, którą można wykorzystywać do maskowania, tuszowania, psikania, zabawy mediami i ozdabiania scrapów, kartek i innych wytworów scrapowych :)


A w Candy udział biorą pocztówki, powstałe na drugie łamigłówkowe wyzwanie na Craft Artwork:

1) Kowal amator trunków 

2) Historia wakacyjnego kaca

3) Ambitne, niedocenione dziewczę

4) Niezbędny sprzęt każdej scraperki

5) Agresywni karatecy

Co trzeba zrobić:
1) Wpisujemy się w komentarzu pod tym postem, jeśli mamy ochotę na jakąś szczególną pocztówkę, to wpisujemy, którą byśmy przygarnęli;
 2) Proszę Was o umieszczenie na Waszym blogu w pasku bocznym lub w osobnym poście tego banerka, podlinkowanego do tego właśnie posta:


3) Osoby bez bloga proszę o wpis w komentarzu;
4) Zabawa trwa do 10 listopada. 
11 listopada wylosuję aż 5 osób, do których polecą pocztówki (postaram się wziąć pod uwagę Wasze życzenia, w kolejności zgłoszeń) oraz małe przydasiowe niespodzianki plus punchinella :)

Zapraszam do zabawy :)


41 komentarzy :

  1. To ja będę pierwsza:) Wszystkie rewelacyjne! Także nie mam życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga jestem :) Pocztówki mi się podobają bardzo, do gustu szczególnie przypadła mi "Historia wakacyjnego kaca" - tytuł również bombowy;)

    Banerek u mnie w pasku bocznym www.goga91.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie można przegapić - absolutnie i entuzjastycznie się dołączam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jak mogą osoby bez blogów to ja też się dołączam :D I oczywiście "3! 3! Wybierz panie!" :) Chociaż wszystkie są fenomenalne, jak zawsze u Ciebie Marti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marti! ; ) 1 jest niesamowita i dołączam się do konkursu ! By the way - już linkuję u mnie na blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są :)
    Jeśli los będzie łaskawy to ja poproszę 'romantyczną' :)
    ps. jakby na mnie trafiło to ja 'zrzekam się' punchinelli ;);)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!!! Wiem, że to przesada, ale się wpisuję :)))))
    Wakacyjny kac....No, nie mogę się oprzeć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne, chętnie przygarnę każdą z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mogę przejść obojętnie wobec takiego candy! Rewelacyjne te pocztówki - wszystkie bez wyjątku! No może Natalia ciut bardziej.... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. 2) Historia wakacyjnego kaca
    proszę wylosuj mnie , mnie ;)
    oprawie w ramkę i wystawie na widok publiczny w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z dziką satysfakcją przygarnę kowala! Nie pogardzę również pozostałymi pocztówkami. Reklamuję na: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie się dowiedziałam co jest widokiem do naśladowania- nitownica?!
    No więc marzę o niej, by ją mieć u siebie w domu i naśladować:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje sie i ja bardzo chetnie;D;D;D banerek juz wisi w prawym pasku na honorowym miejscu,^^a ja grzecznie staje w kolejce :D
    kazda pocztowka wychodzaca spod twoich rak mi sie podoba:D:D:D:D w razie ewentualnej mojej wygranej prosilabym jednak o pocztoowke bez papierosa...ja nie pale,a moj maz ex palacz na widok papierosow sie zlosci.....:D:D:D:D:D
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  14. OO, ale super candy! Ponieważ jestem, jak prawdziwa kobieta - niezdecydowana, to nie potrafię wybrać tej pocztówki, która najbardziej mi do gustu przypada. Każda jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja wszystkie kartki są świetne więc nie mam konkretnego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym mieć jakąś Twoją pracę, dla mnie są one abstrakcją.
    Kowal, ladaco ... właściwie to wszystko jedno która praca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie świetne- jasne,że też bym chciała...Pierwsza? lub druga ? lub trzecia-? ale tak naprawdę to nie ma znaczenia.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, zapisuję się, wszystkie kartki fajne, ale najbardziej podoba mi się historia wakacyjnego kaca! Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) Cath z http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    PS. Wszystkie pocztówki są piękne, więc nie wybieram :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Tuśka Miszcz :) Chcem, chcem !! Wszystkie świetne ale chyba "Historia wakacyjnego kaca" to chyba najlepsze wspomnienia może nie wakacyjne ale akademikowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne :)
    Zgłaszam się..."Historia wakacyjnego kaca" mnie powaliła - rewelacja :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :) wszystkie pocztówki są obłędne i ciężko mi się zdecydować, z każdej cieszyłabym się bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały komplecik urzeka, ale chyba Natalia ma w sobie coś najbardziej pociągającego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpierw cieć, teraz kowal, przegląd profesji robotniczych się robi;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ale słodkości:)))wszystkie są rewelacyjne:))jak się szczęście do mnie uśmiechnęło to bym przygarnęła NITOWNICE:))

    Pozdrawiam melisa..

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :) każda pocztówka pomysłowa, więc nie mam życzeń ;) banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie mam bloga
    ale uznanie dla Twoich nadzwyczajnych wyczynów słowno-plastycznych mam wielkie
    wszystkie kartki są genialne
    w formie i w treści

    inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zbieraczką pocztówek różnych - a takich jeszcze nie mam, więc chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam życzeń . Choć jeśli chcesz dodać przydasie to moimi przydasiami są słodycze . HAHAHA Pozdrawiam! nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma żadnych życzeń, biorem wszystkie ;-P
    Link dodany!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. "Dokonania Natalii, to nic dla Wacka"... stało się leitmotivem w Montażowni :)
    Pani JaMajko, pocztówki świetne, wielowarstwowe... nie tylko pod względem plastycznym.
    Zapisujemy się!

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem Twoja fanką, więc nie może mnie zabraknąć:))...jak już mogę wybierać to pierwsza,albo trzecia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem pod wrażeniem Twoich prac, niesamowite :) wszystkie są tak piękne, że każda by mnie ucieszyła! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się! :) Hmm, wszystkie pocztówki są boskie i nie potrafię wybrać tej naj :) Liczę na dużo szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. O, ja sie jeszcze nie zapisałąm :) Banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com. Wszystkie, wszystkie są fajowe, chyba 3ka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wszystkie, ale gdybym została wylosowana to ja poproszę "Natalię"...
    urzekła mnie Jej historia:):):)
    Info o Twoim Candy w tym poście:
    http://jolazola.blogspot.com/2012/11/356-jamajkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. oh cudo cudo cudo :) już wstawiam banerek :D a mi najbardziej podoba się pocztówka z nitownicą, jest przezabawna, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne!!! Rzutem na taśmę zapisuję się w ogonku. Z chęcią przygarnęłabym jedną - są tak inne od moich, pozdrawiam.
    P.S. zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjne. Podobają mi się absolutnie wszystkie, a najbardziej pierwsze dwie :) Chyba o skojarzenia moje własne chodzi :)
    Pozdrawiam! Magda

    OdpowiedzUsuń
  40. Są prześliczne ♥
    Dołączam do zabawy :)
    Baner dodałam do zakładki "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)