sobota, 27 października 2012

Szału nie będzie


Dzień dobry. 
W dzisiejszej odsłonie szału nie będzie, bo powstałe twory są robione pod wpływem wysokiej gorączki i nie miałam siły doczołgać się po gesso ani wdrażać żadnych odkrywczych rozwiązań...

 Więc trochę psikania, tuszowania, maskowania i stempli.
I obydwa po-twory lecą na Craft Artwork pod adres "Halloweenowa pocztówka", zaś ja oddalam się krokiem posuwistym w stronę własnego łóżka... 
Tyle mnie dziś ominęło ehhhh :(


O, tak mniej więcej wyglądam, ale mam większy rozmiar i więcej włosów...


10 komentarzy :

  1. pierwsze to prawdziwe cudo! gęsta atmosfera. uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wracaj szybko do zdrowia.
    Z gorączką, czy bez szał jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmiczny szał!!!! Nie masz zamiaru przypadkiem wysyłać pocztówek? Tu i ówdzie....?
    Rewelacyjne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prace tworzysz z gorączką? Nic, tylko pogratulować, chociaż jeleniowi trochę się schudło ;;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I straszne i śmieszne. Jak dla mnie super! :)
    I zdrowiej, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku..ten pierwszy biedaczek na pewno mi sie przysni..mam za slabe nerwy :O
    hahah, bidulko zdrowiej nam ;D;D
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrówka:) A Twoje twory są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I zęby tak Tobie nie wystają:>
    A poza tym na zwolnienie, kuruj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrówka pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)