niedziela, 7 października 2012

Debiut w Galerii Papieru!


Nadszedł czas na debiut w Galerii Papieru!

Oczywiście zrobiłam to w swoim stylu, a kto myślał, że będę robić kartki, temu zrobiłam psikusa :D



Jak wspaniale współpracują galeriowe papiery z mediami, miałam szansę przekonać się już wcześniej, np. tu.
 Myślę, że moja strona art journala jest na to najlepszym dowodem.

Poniżej zastosowanie pewnej tajemniczej mieszaniny zrobionej własnoręcznie oraz wspaniałych Distress Stain, które robią malownicze kleksy.
 

A tu zbliżenie na napis i jego ilustrację.


Po więcej szczegółów zapraszam na bloga firmowego.

***

Tajniki mojego warsztatu i szczegóły powstania tej strony "krok po kroku" ujawnię już 13 października na blogu Galerii Papieru, więc zapraszam do zaglądania :)

11 komentarzy :

  1. podziwiam Twoją kreatywność mediową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. udało Ci się zrobić wystrzałowe pierwsze wrażenie:D świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wystrzałowa!!!! Gratuluję udanego debiutu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wejście, super wystrzałowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajnie!!!! I te błękity!!! Ale się zgrałyśmy papierami!!!! hahah

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne:D:D gratulacje i powodzenia na nowej zawodowej drodze;D
    stworzylas swoj wlasny "styl jamajkowy" ktory w najblizszym czasie pojawi sie w encyklopedii^^
    pozdrowienia;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna perfekcyjna praca. Mnie się bardzo te niebieskości podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie! Siła (mocna osobowość) - to mi się kojarzy najbardziej z Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)