poniedziałek, 15 października 2012

Okno i kurs na tło z akwareli


Okno.
Temat, na który można spojrzeć z różnych stron.
Ja spojrzałam pod kątem piosenki Meli Koteluk "Spadochron".

***

Tło wykonane od podstaw samodzielnie.
Wykorzystałam tekturkę z zestawu "Okna z kamieniczki" ze sklepu Stempell&Kartoon.

A oto, jak powstawało tło:
1) Przygotowałam kartkę papieru wizytówkowego, bo taki nie rozmoczy się łatwo.

2) Popsikałam papier równomiernie wodą ze spryskiwacza.

3) Pokryłam cały arkusz akwarelą, mieszając kolory, dodając odrobinę więcej farby w niektórych miejscach, żeby nie było blado.

4) Tak przygotowaną bazę, jeszcze mokrą, posypuję solą :)

5) Tak przygotowaną, wysuszoną bazę stempluję potem, jak chcę, pod stemplami widać farbę, która pod wpływem soli ładnie się "zmarmurkowała". Wy możecie ze swoją bazą zrobić, co chcecie. Ja daję tylko jeden z wielu pomysłów :)

6) Potem jeszcze swoją bazę potraktowałam tuszem wodnym Distress nanoszonym gąbeczką, powstały warstwy koloru pomarańczowego i czerwonego.
Trochę stempli, maskowań, lecąca pani i okienko - i to w zasadzie wszystko :)

***
Co do Waszych pytań pod poprzednim postem, to guziki są odciśnięte w specjalnej piance do stemplowania, bajeczna sprawa :) Za 10 zł mam stempel, jaki chcę :) 
Pozdrawiam i dziękuję za Wasze wizyty i słowa!

5 komentarzy :

Dziękuję :) // Thank You :)