sobota, 23 lutego 2013

Zapraszam na kurs!


Zapraszam Was na bloga Galerii Papieru, gdzie pokazałam, jak zrobić od podstaw takie jasne tło z kleksami :)

Tutaj przytoczę tylko użyte narzędzia: farba ecoline oraz... opakowanie po kleju szkolnym. Po szczegóły i przepis na zrobienie takiej strony art-journalowej zajrzyjcie na stronę Galerii Papieru.


Ecoliny użyłam w sposób, jakiego nie widziałam wcześniej na innych blogach, mianowicie postanowiłam zrobić sobie "kleksownicę" z opakowania po kleju. 
I sprawdziła się świetnie :) Ecolina tworzy chlapania i kleksy w zależności od ilości użytej farby i bardzo mi się ten efekt podoba. Zgłaszam swój projekt i nowatorski pomysł na użycie ecoliny na bloga Mixed Media Place :)


12 komentarzy :

  1. Świetny kurs, dziękuję:) Przyznam, że bardzo nie lubiłam tego płynnego kleju, ale jak widać jednak do czegoś się nadaje;) Ostatnio szukam ulubionego sposobu chlapania i najbardziej spektakularnym efektem tych poszukiwań były palce brudne od ecoliny w kolorze błękitu pruskiego. Jakieś dziesięć dni, mimo intensywnych prób zmycia. To jednak mocny barwnik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chytrze z tą opakowką po kleju!
    zamierzam wcielić w życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! :) Bardzo się cieszę, że zdradziłaś tajemnicę kleksów, mi kompletnie nie wychodziły tak ładne, dziękuję:).

    OdpowiedzUsuń
  4. z ekoliną nie miałam jeszcze przyjemności...
    ogólnie raczkuję w mediowaniu, więc takie rady są jak najbardziej w cenie, ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, na pewno skorzystam! ooo a ta ecolina na zdjęciu to moja ukochana;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje wiosenne candy z motylkami od Marthy Stewarth.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, genialne tło!!! Klejo kleksownik rewelacyjny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ "rasowe" są te Twoje kleksiory! Dodały fajnego akcentu całej pracy a nawet chyba są głównym bohaterem :) Super.dziękuję, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sposób na tło, a klej? Łooo... no rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś GENIUSZEM! Wynalazłas distress stainy dla ubogich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna technika! Ja tak używam Distress Stainów - uwielbiam takiego rodzaju kleksy :) Dzięki za fantastyczną inwencję i podzielenie się nią z nami, rzeszami scraperek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)