niedziela, 17 lutego 2013

Losowanie tagów


Nadszedł czas, aby wylosować łamigłówkowe tagi :)
Tagi były 3, osób 21.
Dziękuję Wam serdecznie za udział w zabawie, a teraz losowanie zwycięzców.

***
Pierwsze losowanie....
...numer 16 czyli...
 i do Zuzy poleci tag z misiem.



***
Losowanie numer dwa...
...a numer 21 to...
 ...i tag z pieskiem poleci do Pin-up-ezki :D



***
I trzecie losowanie...

 ...a numer 9 to...

 Szczęśliwie tag z diabelską siną Kasią leci do Ciri :)


Cieszę się, że tym razem każdy trafił na coś, co chciał :)
Dziewczyny, poproszę o adresy do wysyłki :)
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie :)


7 komentarzy :

  1. O żesz w mordę misia, że tak powiem ;) Bardzo się cieszę, naprawdę, nawet wczoraj myślałam o nim, widocznie to zadziałało :) Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, czemu ja się nie zgłosiłam? :((((( chciałam i zapomniałam... ale to by było chyba za dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeeeeee tam... a ja znów zapomniałam się zapisać :(
    dziewczyny gratuluję Wam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiowy łeb już kapie na mojej tablicy inspiracyjnej. Dziękuję ci bardzo jeszcze raz. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)