niedziela, 3 lutego 2013

Niebieski łeb misia...


Nie było mnie chwilę, bo zajęła mnie działalność również artystyczna, ale pozaplastyczna, a mianowicie wokalna :) W piątek odbył się spektakl charytatywny, w którym miałam zaszczyt wystąpić śpiewając finałową piosenkę. Dzięki temu przedsięwzięciu pomogliśmy 17-letniej Ewie, która czeka na przeszczep płuc. Były wzniosłe emocje i cudowne przeżycia. A teraz powoli wracam do rzeczywistości. 

Postanowiłam rozpocząć rozgrzewką w postaci łamigłówki słownej z Craft Artwork - wybrałam słowo "współbiesiadnikami"
I stworzyłam trzy przeurocze tagi:

1) makabryczny :)

2) zwierzęcy

3) diabelski 

Wykorzystałam świetne papiery "My dear Watson" i trochę kolorów z distress stain, glimmerów, kredek akwarelowych.
A tu wszystkie tagi razem.


No to tradycyjnie już: tagi są do wzięcia :)
Proszę o wskazanie w komentarzu pod tym postem, który tag byście najchętniej przygarnęli :)
Nie ma banerków ani linkowania do mojego bloga. Losowanie 17 lutego.
Ściskam :)
JaMajka


23 komentarze :

  1. Ale się obśmiałam, Ty to masz talent :)))))) Nie wiem, który bym chciała, bo wszystkie są cudne :) Może misia? :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) ja bym przygarnęła wszystkie trzy ale chyba najchętniej ten z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem chętna na misia- córkę zachwycił:) Ale wszystkie są super, bardzo pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcem, chcem!!! Polowanie na misia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne!!! Miś mnie rozłożył!!!!!!
    Ja chcę!!! Z diabłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne tagi - z chęcią przygarnę tego z pieskiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne sa wszystkie!!!!!!! ja chetnie przygarne calosc :D buehehe :D
    absolutnie rewelacyjne!!! nie da sie wybrac 1 bo reszta by sie obrazila :D
    pozdrawiam i staje do walki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. You asked for "no sugar" some time ago, but I like your style and your work.

    I'd love the teddy bear :)

    Thank you for the inspiration.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako Kasia chętnie bym przygarnęła tag z moją imienniczką :D

    Podziwiam Twoją wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stawiam na Misia:D Ale wszystkie są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Twój kalendarz i wierz mi, płakałam w duchy, że muszę styczeń obrócić xD, dlatego w kolejce nie staję. Natomiast zachwycam się ogromnie i jestem bardzo szczęśliwa, że wróciłaś do łamigłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są cudowne :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super.... to ja bym chciała niebieski łeb misia:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chętnie bym przygarnęła tag z wychudzonym psiakiem i jego dietetyczną kością:D
    Wszystkie tagi super!! Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wszystkie, a ulubiony kapiący miś!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już wspominałam na fb misio mnie rozwala po prostu. Jeżeli szuka domu, to ja mu go chętnie zapewnię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siny palec Kasi chce sina kasie. Chyba ze na poczekaniu zrobisz bezpalczasta kasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia!!! Psiak i miś też świetne:) Chcę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chcę psa - wymiękłam!!! a jak zrobiłaś te chlapańce duże? czas chyba na jakiś mały warsztacik :) dawno nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlapańce robione z pomocą Distress Stain :) Warsztacik chętnie :) Ale jak znajdę trochę wolnego czasu :)

      Usuń
  20. Podoba mi się (w szczególności z misiem;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)