środa, 20 lutego 2013

Przyjaciółki


... Tamary Łempickiej
Obraz do skolażowania z filiżanki sztuki w CollageCaffe

Skojarzyło mi się to z intymnym byciem razem, 
a tym bywa przyjaźń. 
I stąd skojarzenie słowno-obrazkowe.


Wręczyłam pani prawdziwą igłę, zaś czerwona nić była motywem przewodnim, zamyka przyjaciółki w ich świecie.


Robiąc tę stronkę myślałam o mojej przyjaciółce ze studiów 
i naszych wielu, wielu wieczorach i nocach w akademiku,
 przegadanych, przesiedzianych na korytarzu :)

Cudowne czasy, warte wspomnień 
i bardzo mocno kojarzące się z tym obrazkiem 
i jego klimatem. 
Wiem, że to czytasz, Sandra :* :)


Materiałoznawstwo: papier czerpany, papier ze starej książki, stare wykroje krawieckie, taśma filmowa, gesso, stara koronka, guziki, czerwona i biała nić, tusze pigmentowe, wydruk, metalowa zawieszka.

16 komentarzy :

  1. Rewelacja!
    Super pomysł i z igłą i z nożyczkami i z tekstem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...i znowu opadła mi kopara :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Łempicką... Pięknie ją oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, a pomysł z igłą i czerwoną nitką świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz po pani z nożycami, która u mnie mieszka, to jest moja najulubieńsza z wszystkich twoich prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo przepiękna praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja twoj blog odkrylam niedawno i poprostu uwielbiam te skojarzenia slowno-obrazkowe!!! ogladam sobie twoje kolaze naokraglo,a ten jest the best, pozdrawiam cieplutko basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca przepiękna! Kocham twórczośc Tamary! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie tworzysz! Genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale f-a-n-t-a-s-t-y-c-z-n-a!!!!!!! praca!!! :D chyba moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. och jak mogłam przeoczyć!!! już dorzucam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)