czwartek, 14 lutego 2013

Chluśniem!


...oczywiście chodzi o herbatę :)
Bo taki temat widniał w Menu CollageCaffe 
Papier barwiony prawdziwą czarną herbatą (nie z "papierka"), stemple, glimmer misty, tusze i wydruk czarujących starszych pań, chlustających sobie wesoło :)

Wylosowałam Barbetkę
a oto cudny tag, który dostałam od niej:


Dziękuję Barbetce za ten niezwykły tag pełen faktur 
i świetnych pomysłów :) 
I dziękuję CollageCaffe za pomysł, mam nadzieję, 
że zapełnię swoje tagowe menu 
Waszymi następnymi pomysłami :)


9 komentarzy :

  1. Fantastyczny!!! Obłędnie piękne tło!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to zdjęcie (choć zawsze podejrzewałam te babiny o espresso ;) ).
    rzecz jasna tag wyśmienity.
    szykuj się na ciąg dalszy, szykuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To towarzystwo w kapeluszach dostało takie piękne tło : )

    OdpowiedzUsuń
  4. nie slodze.....podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) świetny tag, trzymam kciuki za nas przy kawce... obłędne te chlapańce, obłędne...

    OdpowiedzUsuń
  6. uff, w końcu dotarłam do tego miejsca. To ja posiadam właśnie radośnie chlustające sobie babcie - i już się nie wypowiadam bo mi się kreatywnie oryginalne komplementy skończyły. :))) Pozdrawiam cieplutko z nadzieją, że jeszcze trafi mi się wymianka z Tobą i załapię się na kolejny oryginalny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 40 year old Sales Representative Mordecai Burnett, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Destiny in Space and Drawing. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Eclipse. Wiecej wskazowek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)