poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Mój piękny


Witajcie!
Dzisiaj chcę Wam pokazać ozdobioną przeze mnie 
bazę art journala z Eco-scrapbooking :)
Bazę możecie znaleźć TUTAJ
i może się ona nadać nie tylko na art journal :)
Ja się akurat w niej zakochałam 
i musiałam mieć taką bazę pod mój piękny, 
nowy zeszyt twórczy.

TUTAJ profil Eco-scrapbooking na facebooku,
uwaga - spełniają życzenia :)







Aaaaa, korzystając z chwilki przerwy w remoncie 
chciałam Wam dać znać, że TEN scrap z Malflu 
zajął 4 miejsce w wyzwaniu lipcowym
na blogu Scrap Around The World.


Jestem w bardzo pozytywnym szoku, bo było 99 prac.... 
to zdumiewające i jestem przeszczęśliwa! :)



3 komentarze :

  1. Przepiękna baza! Gratuluję 4 miejsca, ja w szoku nie jestem, bo scrap jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cudny!! BARDZO MI SIĘ PODOBA. Nie chcesz mi go oddać?? :) Akurat mam ochotę na taki zeszyt ćwiczeń :) A tak poważnie to czy te karty nie będą za cienkie do mediowania??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)