czwartek, 17 stycznia 2013

Warsztaty


Muszę się Wam pochwalić, bo efekty moich działań przeszły moje najśmielsze oczekiwania :)
Przed feriami postanowiłam zorganizować dzieciakom z lipnowskich podstawówek jakieś zajęcia na ferie. Padło na robienie notesów, bo to przystępny, praktyczny i przyjemny temat. Miałam tydzień na zorganizowanie grupy, która miała nie przekraczać 20 osób.... Cóż, do dziś odbyły się już 2 dni zajęć w dwóch grupach, na które przyszły już 34 osoby, jutro ostatnia grupa z podobną liczbą dzieciaków :)
RAZEM 50 OSÓB!


Pracowaliśmy na papierach z Galerii Papieru i tu należą się wielkie podziękowania dla Moniki Niemyjskiej oraz Sylwii Ciszewicz, które przychyliły się do mojej prośby, zapewniając wszystkim dzieciakom mnóstwo wspaniałych materiałów do pracy :) 


Jestem bardzo dumna z dzieci, ponieważ poradziły sobie wspaniale - zarówno pierwszoklasiści, jak i szóstoklasiści (w tych 2 grupach było również 6 chłopców!). 


Jeśli ktoś chciałby w przyszłości pomóc mi w organizacji warsztatów sponsorując materiały, proszę o kontakt :)


8 komentarzy :

  1. Szkoda, że już nie zaliczam się do dzieci....
    Świetny pomysł i jak dobrze, że dzieciom Się Chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, to wielkie wyzwanie praca z dziećmi. Widzę ,że udane były to spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaplanowałam notesy na zajęciach w ferie:) ach, zazdroszczę sponsorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka frekwencja cieszy i na pewno pod Twoim okiem powstało mnóstwo pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)