poniedziałek, 15 marca 2010

Wielkanocnie i muzycznie

Pod wpływem propagandy wielkanocnej i ja kilka kartek poczyniłam, są w gruncie rzeczy podobne, tylko kolory i kompozycja się zmieniają.






A to zaproszenie na konkurs "Śpiewamy przeboje naszych rodziców" - pasowali mi The Rolling Stones ;) W nowych papierach z IloweScrap - super się z nimi pracuje :) Do tego liquid pearls i brokaty z Scrap.com.pl od endiego :)
I maszynowo.
A tak było rano, kiedy wstałam... Trzymajmy się, wiosna niedługo!
Musi kiedyś przyjść!


2 komentarze :

  1. Tak Kochana,...ta zima musi kiedyś minąć...
    U mnie też biało...ech.
    Piękne karteczki poczyniłaś,takie wiosenne i wesołe:)śliczne :)Promyki słonka posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już wiem, kto mi wykupił w craft4you stemple z jajkami, które mi się tak podobały hehe :) Śliczne są. A stones'ów słuchali moi rodzice - oj słuchali... Pamiętam te czasy :) Fajnie grali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)