poniedziałek, 3 września 2012

Zmiany, zmiany...


A oto część moich wielkich zmian :)
Nowe szanse, nowe horyzonty - od dziś projektuję dla Scrapujących Polek w dziale Art Journal :)


***
I od razu przy okazji praca na wyzwanie - "Zmiany, zmiany"


I powiększenie stron, bogatych w treść.
Tak wiele emocji mi się pchało na papier, 
nie wiem, czy mi się udało je ująć, ale się starałam.



Od strony technicznej:
klucz do oznaczania roślin, gesso, stempel z pianki, 
tusze, papiery, washi tape, tusz kreślarski, 
wydruki, maska, spinacze

Od dziś będę Was regularnie raczyć moimi stronami 
art journalowymi jako członkini DT Scrapujące Polki :)


18 komentarzy :

  1. Cudowny pomysł! Jestem pod ogromnym wrazeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis, budzisz emocje

    gratulacje z okazji przyłączenia się do DT SP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo zmian, niezmiennie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje.
    praca jak zwykle świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja już oficjalnie gratuluję i puchnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wpis piękny, choć niepokojąco smutny gdzieniegdzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. JaMajko, gratuluję! :) Pisałam Ci już, że jesteś moim guru art-journalowym stąd myślę, że jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!
    Cudowna praca!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Praca fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och Martuniuuuuuu.... puchnę z dumy, ze mam tak utalentowaną koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja!!! i emocje ci się udało przelać na papier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Praca świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wpis! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!!
    Niech Cię wena nie opuszcza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowo! Baw się dobrze :* Może od czasu do czasu uda mi się do was dołączyć :*

    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE Kochana!!!!
    piękne strony!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. woow,to jest moja ulubiona Twoja strona..:D nazywam ja "kominiarz"...:D
    jest po prostu idealna..:D:D:D
    pozdrowienia;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)