niedziela, 18 marca 2012

Było...


... jak zawsze super :)
Spotkania "bandy wspaniałych dziewczyn z Kujaw, Pomorza i Wielkopolski" są zawsze wesołe i dają zastrzyk pozytywnej energii :)
Na wczorajszym spotkaniu było też twórczo, za sprawą Oli i jej lekcji decoupage.
Stworzyłam skrzynkę na przydasie, którą nawet udało mi się pozłocić :)


***
Zostałam także obdarowana prezentami:
Od Malutkiej otrzymałam wspaniałe podkładki pod kubeczki.


Zaś od Brises otrzymałam piękną filcową broszkę - mak.


Dziękuję moim dziewczynom za dawkę wspaniałego humoru i pysznej zabawy, a Oli dziękuję za kurs i pomoc :* :)

***

Z tego wszystkiego, co ostatnio się działo, zapomniałam napisać, że TA praca otrzymała wyróżnienie na Kreatywnym Polu :)
W nagrodę niebawem zagoszczę tam jako projektantka w jednym z wyzwań :)
Dziękuję!!!


5 komentarzy :

  1. Gratuluję wyróżnienia:-) Fajnie, że udało Ci się wyrwać i poszaleć twórczo w towarzystwie. Skrzynia pierwsza klasa, tak jak i prezenty. Macham Ci... jeszcze z Lipna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Dziękuję Ci Martuś za ten cudny czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Pałuczanka jestem dana moja dana...
    Do zobaczenia następnym razem. Papaski Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzyneczka fajowa - w sam raz na skarby
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za wspólne chwile.
    Skrzynia jest super. Zazdroszczę przydasiom.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)