niedziela, 10 października 2010

Dużo się działo


Ostatnio dużo za dużo się dzieje :)

Nie miałam nawet czasu wstawić na bloga tego, co się urodziło w ostatnich dniach, tygodniach.
Ale nadrabiam zaległości.

Szanowne Panie, oto moja skromna pierwsza wystawa zorganizowana z okazji 50-lecia istnienia szkoły, w której pracuję i w której się uczyłam - Szkoły Podstawowej nr 3 w Lipnie.
Trochę ceramiki, malowanego szkła, kartek, notesów, albumów, ATC, kilka zdjęć starszych prac.

Przepraszam za nieostre zdjęcia, ale aparat zdecydowanie odmówił współpracy :)







12 komentarzy :

  1. Gratuluję, widzę że miałaś się czym pochwalić;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale tego masz!!! sprzedawałaś też?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wystawa. W szkole szczególnie potrzeba ludzi z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anniko, nie sprzedawałam w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbaratoja, Anniko, Kardamonowa - dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeee, noooo, świetna sprawa! Gratuluję! Całkiem pokaźny dorobek pięknych prac. Mam nadzieję, że to nie ostatnia okazja do pokazania Twoich prac:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, jestem pod wrażeniem! I gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci serdecznie:)Dużo tego masz:)
    Bardzo się cieszę,że się wystawa udała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje! Okazała twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, cudnie!! I to wszystko na prawdę tylko Twoje?? :) p.s. Stęskniłam się...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)