środa, 7 grudnia 2016

Carnets de Scrap


Witajcie!
Minęło już kilka dni od publikacji i od tego wspaniałego
 momentu, kiedy mogłam na własne oczy obejrzeć 
publikację mojego foto tutorialu w czasopiśmie 
Carnets de Scrap :) Jest też kilka słów o mnie. 
Czasopismo pewnie nie do kupienia w Polsce, 
dlatego poprosiłam Nathaly o możliwość publikacji 
na blogu mojego artykułu i chociaż na zdjęciach 
dzielę się z Wami moją radością :)
Merci Nathaly ♥♥♥
TUTAJ strona Carnets de Scrap na facebooku
TUTAJ strona internetowa Carnets de Scrap

Hello!
Today I would like to show you a few photos 
of the newest issue of Carnets de Scrap magazine 
- you can find my photo tutorial there and 
a few words about me :) I don't know if you can buy 
this magazine in your country, so I asked Nathaly 
if I can publish some photos on my blog and she agreed :) 
So - there you are :)












11 komentarzy :

  1. Rewelacja. Gratuluję z calego serca <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny sukces! Jestem mega dumna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oh how fantastic!!!!!!!!!!!!!!!! congratulations.... looks awesome. thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz, ogromne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale :) ogromne gratulacje :) Wiesz co, ale chętnie bym usiadła sobie przy kawce i obejrzała na zywo, poanalizowała i nacieszyła oczy :) Fajnie fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)