wtorek, 5 marca 2013

Spontan


Podczas Skrapowiska ze strony Matilde padła propozycja, która wisiała w powietrzu już dawno. 
Ujrzałyśmy razem z Matilde zdjęcie podrzucone przez 2:16, która wie, że uwielbiam takie klimaty, i że na pewno coś uczynię z rzeczonym zdjęciem.


Matilde zaproponowała rzucenie sobie prywatnego wyzwania, polegającego na skolażowaniu tegoż zdjęcia. Jednocześnie chwalimy się wynikami, więc żadna z nas nie wie, co zrobi druga :)
Oto moja interpretacja.



Dodałam panu dyskretny makijaż, zaś pani zabrałam krzesło, bo jej męska poza dzięki temu przybrała na sile (i ta zaciśnięta pięść stała się bardziej wymowna). 
Tło to pasta strukturalna nanoszona przez maskę - romby ze Stempell&Kartoon, gesso, taśma washi, dużo różnych glimmer mistów, kredki akwarelowe, rub onsy (dziękuję Dryszko :))
Ciekawe, co zmajstrowała Matilde?


13 komentarzy :

  1. świetnie to znalezisko stworzyłaś na nowo!
    i bardzo podobają mi się te subtelności kolorystyczne w tle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca cuuudo!!!!! Tło kosmiiiiiiiiczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co poradzić, że się powtórzę: genialne :) Co Ty potrafisz wyrabiać z tymi tłami, to ja wysiadam :) Podglądam i mam nadzieję, że pewnego dnia pociapiemy się razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E no bomba:D.. Czemu ja nie podeszłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam Twoje skojarzenia! a kolory sa poprostu cudowne pozdrawiam cieplutko basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!! Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Bardzo inspirująca praca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze pięknie i błyskotliwie. Skąd Ty, kobieto, bierzesz te pomysły! :) Za każdym razem się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)