czwartek, 23 lutego 2012

Nadal w temacie uzależnienia


Uzależnienie (nie tylko moje podobno ;))

***

I bardzo ważny temat na dziś:

Dzień Walki z Depresją

Jak często żyjecie obok kogoś, spotykając go codziennie i nawet nie domyślając się, że ma on depresję?
Jak często ludzie reagują "nie żartuj", "weź się w garść", "zrób coś ze sobą"...
Tymczasem to najgorszy sposób "pomagania" osobie w depresji.
Wydaje mi się, że to problem lekceważony przez społeczeństwo i głęboko niezrozumiany...

Myślę, że działa tu zasada "syty nie zrozumie głodnego" - dla wielu osób to bzdura, bo nie rozumieją, jak to jest mieć chorą duszę, kiedy ciało nie boli...

Za pośrednictwem Scrappo dołożyłam moją małą cegiełkę do walki innych osób z depresją. Mam nadzieję, że będzie to dla nich nikłym co prawda, ale impulsem do walki...

Ważne, że KTOŚ wierzy, to daje siłę.


6 komentarzy :

  1. wymiatasz z kolażami!!!
    po raz kolejny świetna wizualizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolażyk jest świetny i fajna interpretacja tematu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolażyk smaczny jak czekolada!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, te lekkie koronki świetne kontrastują przy tak ciężko-strawnym uzależnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetna praca :) i pokazuje również moje uzależnienie... (mleczna wedla - kocham!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)