czwartek, 10 listopada 2011

Przytuuuulne...


Jak ja uwielbiam "Przytulne Święta" Karoli Witczak...
Piękne, przykurzone kolory, cudne rozetki, wiele pięknych motywów.
Ostatnio nie wygrzebuję się spod tych papierów :)

***

Ponownie kartka dla pinki_ak
Tym razem w roli głównej stempel - choinka ze spiętrzonych prezentów. Prawda, że świetny pomysł na projekt stempla? :) Do nabycia w Stempell&Kartoon.

Spodobała mi się od razu, więc wzięłam ją na warsztat. Pokolorowałam ją Distressami, starając się uzyskać kolory jak najbardziej podobne do tonacji papierów.
Do tego digi stempelek z napisami w kole i śnieżynką.
Troszkę brokatu (gwiazdka nad choinką oraz śnieżynka i wycięte dziurkaczem gałązki).

***

Pozdrawiam Was gorąco, żeby na mroźne dni było jak znalazł :)



10 komentarzy :

  1. Super:) A stempelek rzeczywiście uroczy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka,m widać, że papiery Ci spasowały :) U mnie też są od wczoraj na "warsztacie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycisnęłas z papierów 100% przytulności!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaale cudna kartka:) Taka radosna!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmmmmmmmrrrr cudowna! A choinka mnie rozbroiła. Rysowałam w zeszłym roku takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka po prostu śliczna -miło na nią popatrzeć i dziękuję, że dzięki Tobie wiem już co to jest "syndrom reksia" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)