czwartek, 15 września 2011

Ponownie z przysięgą



Kartka z papierów Galerii Papieru i z papieru wizytówkowego.
I odrobina Ślubnej Tęczy Scrappasji.
Kwiatek materiałowy i kilka papierowych.
I znowu przysięga - pasuje mi do tematyki ślubnej,
przejadły mi się chwilowo ślubne obrazki.




Koronka bawełniana ecru, napis od Rae.



I tradycyjnie trochę perełek w płynie - białych i złotych :)

***

A poza twórczością papierową jest bardzo pracowicie,
chociaż nadal w kręgu "papieru" :)
Organizuję w szkole Projekt Motyl, a także Tydzień Pisania Listów, który przypada w dniach 9 - 15 października, chociaż pierwsze akcje z nim związane będą miały miejsce znacznie wcześniej :)
Pisać przecież można zawsze, jeśli się wie, kto by się z listów ucieszył :)
Pozdrowienia dla Was, dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


8 komentarzy :

  1. No perełki mnie powalają. Jakby gotowe. Super kartka. Trzymam kciuki za akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna!!!!!!! Właśnie też miałam pisać o perełkach,bo są piękniejsze niż te gotowe! Ja to nie umiem ich tak pięknie układać w zawijaski ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, Perełki też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wraz z wykrojnikami wstąpił w Ciebie nowy duch i zapał:-) Oby tak dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartelucha!!!
    Piękna kompozycja i delikatne kolorki :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! U Ciebie ponownie wszystko tak pięknie dopracowane!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)