wtorek, 10 sierpnia 2010

Album z Zeszytów



Ta okładka już była, ale pokazuję ją tym razem w zestawieniu ze środkiem albumu wakacyjnego dla pewnej uroczej niewiasty :)

Album zamieszkał w takim pudełeczku, które na zdjęciu wyszło mega krzywolaśnie. Proszę o wybaczenie.
Prezentuję wnętrze - ubrane w kolekcję Zeszyty i Zeszyty II, ozdobione stemplami (czarny tusz ze scrap.com.pl od Endiego) i złotym embossingiem oraz kształtami Primy z Kreatywnego Zakątka.









Podobnie jak Mrouh pozdrawiam lipnowiankę lub lipnowianina, która/y zagląda do mnie codziennie, ale nie ma odwagi się przedstawić :) Komentarz byłby mile widziany :)

***
Kiedy ludzie stają się naprawdę źli, jedynym uczuciem, jakie im pozostaje, jest radość z cudzej krzywdy.
— Johann Wolfgang Goethe

***


12 komentarzy :

  1. Widzę, że szalejesz twórczo. No i to się chwali. :)

    Albumik fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ozdoby dyskretne, całość lekka i jasna, wesoła. Zresztą wiesz, bo wzdychałam na żywo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album! Zapraszam do wzięcia udziału w moim Candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. album piękny!a z candy mnie coś zawiesiło że data nic mi nie powiedziała, chyba dlatego że takie wspaniałae było:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracusiu, pracusiu... Wiele pracy włożyłaś, ale i efekt osiągnęłaś fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny album :) Libię papiery, które imitują szkolną papeterię, kartki, linie, marginesy. Super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)