poniedziałek, 18 stycznia 2010

ATC wymianka "Miłość" - love sowe ;)


Moje love sowe...




Przedstawiam moje dwie ATCiaczki, jedna poleciała do Mirabeel.
Akcja wymiany ze Scrapujących Polek, temat: Miłość.
W roli głównej moja siostra po raz kolejny, świeżo upieczona mężatka, to zdjęcie od początku kojarzyło mi się z uskrzydlającą siłą uczucia ;) Zdjęcie nie za piękne, drukarka sprzed wojny.


Puder do embossingu czerwony błyszczący, na sowie z Allegro,
sowa jest 3 D, chociaż tego nie widać. Skrzydełka siostry to pół motyla ze scrapków z Allegro.
Puder złoty pod nowożeńcami ze scrap.com, stempel z craft4you. Papier Romanca z ilowescrap postarzony tuszem distress Walnut Stain. Perełka z Allegro, literki ze scrap.com.
Uffff, ale wyliczanka :P
Robiło mi się samo, przyjemny temat i w sumie jestem zadowolona :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję :) // Thank You :)