czwartek, 1 sierpnia 2013

Steampunkowo-metalowo




Transferowana pani i stemple 3rd eye


5 komentarzy :

  1. super
    to zupelnie jak ja
    ta pani u ciebie
    stwierdzilam ostatnio ze mam myslowe adhd albo manie - bo ich nadmiar i szybkosc powoduje ze nie spie po nocach - a leb ciezki jak olow;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, fantastyczna pani :)) uwielbiam Twoje zurnaliki, :D wybacz,ze nie komentuje Lo, ale mimo iz kocham twoj styl, to boje sie LO i je troszke omijam..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam taki sam stempel i nie zawaham się go użyć ;) oczywiście mi to pewnie nie wyjdzie tak, jak Tobie, bo Ty to jesteś miszczem żurnali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle niesamowite..Tekst i oprawa twoich prac zachwycają mnie zawsze : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)