sobota, 24 sierpnia 2013

Portal Party czas start :D


Witajcie!
Właśnie ruszyło Portal Party z działem art journala 
 Można między innymi zobaczyć nowe kursy 
i wziąć udział w ekspresowych wyzwaniach!

TUTAJ mój kurs na transfer na kleju magic, 
już kiedyś był podobny, dziś wplatam go do art journala
i pokazuję, jak można wykorzystać w konkretnym celu.




W związku z tym kursem 
zapraszam również na konkretne wyzwanie ekspresowe:

Trzeba się pospieszyć, 
bo czas kończy się w niedzielę o północy :)

Ponadto, jeśli macie pytania, wątpliwości co do zagadnienia prowadzenia art journala, pytanie o konkretne techniki - zapraszam dziś na czat o 20:00 :)
Zapraszamy!!!


6 komentarzy :

  1. Piękny art journal, dziękuję za kurs! Mam nadzieję, że kiedyś przyda mi się, ale na razie nie mam ani gesso, ani bazy art journalowej. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje pierwsze art journalowe wpisy trzaskałam na tekturze falistej i pleckach od bloków rysunkowych :) Więc nie szukaj wymówek, bo na początku nie miałam nawet gesso, ale miałam plakatówki i farbę akrylową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu nie o wymówki chodzi - jestem zielona w tym temacie i nie miałam pojęcia, że da się to ominąć. ;-) A kładłaś tekturę falistą na tył bloku czy odwrotnie? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, a ja w pracy:(, świetny wpis, też klejem transferowałam z braku laku zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki wielkie za pomysł na stworzenie ducha:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)