niedziela, 11 sierpnia 2013

Czy można...?


mnie zelektryzowało.
Powaliło mnie wykonanie 2:16 
i w mojej głowie rozpoczęły się 
intensywne procesy myślowe: 
jak spróbować zrobić lift tego kolażu, 
żeby był chociaż w części tak ciekawy i pełen znaczeń, 
jak kolaż Elizy...
No i wyszło mi coś takiego:


Pańcia moja siedzi uwięziona we własnej głowie, 
jak w masce do nurkowania, 
uzależniona od myśli "czy można?". 
Uwiązana do niej tak bardzo, 
że praktycznie oddycha tą myślą.
Tak najczęściej ja się czuję (...czułam?).


Spódnica pańci krzyczy jednak coś odwrotnego, 
że to co było to przeszłość i odkrywanie siebie rządzi.
Jak widać, coraz częściej te myśli zwyciężają 
i staram się, żeby udawało im się mnie zmotywować :)
Za mną niejedna zniżka formy, brak weny, 
wątpliwości, ale pozwalam się prowadzić "spódnicy" :) 
Pozwalam sobie uwierzyć, że tak - można
a nawet trzeba, bo inaczej do końca życia 
będę siedziała w swojej masce do nurkowania....
Tu zbliżenie na detale spódnicy, jej warstwy i poszarpania.





Pańcia i jej pełen zwątpienia wzrok...


Ale spódnica przemawia zupełnie inaczej, 
walczy o zmianę myślenia
i co najważniejsze - zwycięża coraz częściej!


Zgłaszam pracę na wyzwanie 


13 komentarzy :

  1. Doskonały collage ...
    "walczy o zmianę myślenia i co najważniejsze - zwycięża " REwelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Można! Można!! A jak nie wolno, ale się bardzo chce, to można!!! :) Cudna praca z wielkim sensem. Och, jak bardzo dobrze znam to siedzenie we własnej głowie i wyglądanie tylko na obie strony, czy aby można? I przepraszam, że żyję. I że może lepiej zostanę w środku... A jednak, przecież - kolejny dzień jest TERAZ :)
    A co do formy to przepiękna spódnica no i całość, jak zwykle u Ciebie, niesamowicie spójna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak!!! I ja się podpisuję pod tym przesłaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Waspaniały!!! Strasznie mocno dotykający własnego JA. Chyba większość z nas tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pańcia jest wspaniała i przekazuje bardzo mądre słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, rewelacyjna praca, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. emocjonalnie. mądrze.
    jest moc.

    dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kolażowe skojarzenia i przekazy są absolutnie niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny , inspirujący ! :) Z przyjemnością przestudiowałam zawartość spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)