wtorek, 27 kwietnia 2010

Komunijne





Są komunijne ;)
Papier ecru tłoczony w listki i drugi z fakturą marmurkową w kolorze jakby kremowym (?).
Kwiatki ze scrap.com.pl od endiego nadały się do tego jak żadne inne :)
Do tego mini ćwieki, koronka, atłasowa wstążeczka i perłowa konturówka. I przeszycia jasną nicią, jakoś mi tu pasowały :)
Pierwsze zdjęcie ukazuje 3D Hostii i napisu, są na piankach, a napis dodatkowo pofalowany (to zdjęcie też najbardziej realnie oddaje kolory).
Oszczędnie w kolorach i dodatkach, żeby nie zrobić z Komunii odpustu ;)
Oczywiście jeszcze nie nakleiłam na bazę, pokazuję sam kartonik :P


9 komentarzy :

  1. bardzo ładne :)
    jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatne , urocze karteczki i literki mają ciekawą czcionkę

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to mi się podoba bardzo, bardzo, ta jasność i delikatność! Czy ten papier tłoczony to gotowiec, czy samodzielnie powzorkowany?- bo szukałam czegoś takiego w Kraczku i nie było:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo mi się podobają :D :D :D
    Są delikatne i lekkie jak chmurka :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są:) a ten napis IHS drukowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. 45 year-old Help Desk Operator Murry Babonau, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Cryptography. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Defender. czytaj tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)