piątek, 12 marca 2010

Hurtowo

Zbliżenia na drobiazgi :)
Kwiatki, brokaty, kryształki stickless i liquid pearls ze scrap.com.pl od endiego :)

Przeszycia maszynowe, zawijaski tuszami - walnut stain, old paper z distress oraz kredowym.



Kwiatków dwa rodzaje - margerytki oraz hortensje z zestawu białego ze scrap.com.pl od endiego, ten zestaw jest wszechstronny, bo pasuje do wszystkiego :)
Do tego mieniący się brokat w środku kwiatków, też od endiego.

A tak wygląda front, tym razem w różu, bo udało mi się dostać odcień dość ciekawy, zgaszony pomarańczem i starzyzną (też ze scrap.com.pl od endiego, papier Pink Paislee Enchanting - Pleasant, przypadł mi do gustu)



A oto moja najwierniejsza fanka :)


3 komentarze :

  1. Niezła kolekcja :D
    Padłam na widok ilości :P
    Karteluchy są cudne!!!
    Jak zawsze bardzo delikatne i lekkie :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki poczyniłaś :))Dziękuję Kochana za piękne słowa jakie napisałaś...aż na sercu lżej...to piękne.Promyki słonka posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zaproszenia urocze :D uwielbiam taki róż:) a fankę masz słodziutką :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)