poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyróżnienie


Otrzymałam właśnie wyróżnienie od JaneB :)

Zasady obowiązujące w zabawie to:

1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.

2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.

3. Piszę 7 rzeczy o sobie.

4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


***
7 rzeczy o mnie:

- kocham czytać;
- kocham muzykę;
- kocham zapach powietrza po deszczu;
- uwielbiam zapach świeżo zakupionego papieru do scrapbookingu (:D);
- uwielbiam moją pracę;
- nienawidzę hipokryzji;
- właśnie się zastanawiam, dlaczego tylko 7 rzeczy? :D

Wyróżnienie przekazuję:
1) Efince
2) Brises
3) UHK
4) Pinki_ak
5) Carrot
6) Nowalinki
7) Mrouh
8) Cynce
9) Nimuszce
10) Kobens
11) Tusi
12) Mellan
13) Kolorowemu Ptakowi
14) Ludce
15) Czekoczynej
16) Jyoti

Jeśli ktoś nie lubi "łańcuszków",
a został przeze mnie wciągnięty na listę
- to z góry przepraszam :)



12 komentarzy :

  1. A nie, mnie przykro nie jest, mi jest przyjemnie, ale obchodzę się z wyróżnieniami na swój sposób:-) dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana :* to niezwykle miłe uczucie być w ten sposób wyróżniona :) jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Jest mi bardzo miło!!! Dziękuję pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha ale śmieszne, wiesz?

    ahahahahahahhahaha

    Ale dziękuję bardzo, bo to zawsze fajnie jest być wyróżnionym :D

    Kurcze ale masz reksia fajnego - nie widziałam go wcześniej - no jakbym siebie widziała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :* Tradycynie nie posyłam dalej, co oczywiście nie znaczy, że nie jest mi ogromnie miło i że nie spuchłam z dumy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz popatrz. Coś w tym jest :) Zaginiona siostra? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha :) Czuję się wyróżnionia :) Dziękuję :) I Tobie, JaMajko, też gratuluję :) hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Jamajko :) I gratuluję też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję seredcznie za wyróżnienie :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, dzięki wielkie :) Ogromnie się cieszę z tego wyróżnienia ale nie cierpię takich łańcuszków więc proszę wybacz, że nie prześlę tego dalej :)
    Pozwolę sobie jednak wstawić w kąciku u siebie to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam także i do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)