poniedziałek, 18 lipca 2011

Sama sobie zrobiłam


Bardzo spodobało mi się wyzwanie#8 Scrappasji - zrób to sama.

I zrobiłam sobie sama :)
Kartka bez użycia dziurkaczy, wykrojników, szyć maszynowych i z przynajmniej jednym ręcznie zrobionym kwiatkiem.


Kształty ecru i biały powstały bez wykrojników ani szablonów,
odrysowałam ręcznie.

Użyłam papierów Scrappasji
- Ślubna Tęcza 4 i Ślubna Tęcza 1

Róża zrobiona samodzielnie wg kursu Sasilli
"Listki" to wycięte odbitki stempli.
Do tego tuszowania, stemple i perełki w płynie.
Kartkę zgłaszam na Wyzwanie#8 Scrappasji - "Zrób to sama"


8 komentarzy :

  1. Śliczna kartka! szczególnie pięknie zrobiłaś tą różę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna róża! Wygląda jak prawdziwa :) Stworzyłaś śliczną kartkę.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny układ, piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no! zdolna bestia z ciebie. róża jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna róża i świetne kształty ręcznie wycinane... samosiu, dajesz radę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)