czwartek, 20 maja 2010

Kolejne...



Kolejne wyróżnienie dla mojej podopiecznej w konkursie plastycznym :)
Bardzo się cieszę, nawet z wyróżnień, bo prac wiele, a jednak ktoś docenia - i to nie z mojego miasta, tylko kilkadziesiąt kilometrów dalej.
I kolejne kartki...
Ślubna na pięknym papierze Bella Bella (jest cienki, ale ma super wzory). Wzór z koronką tak ostatnio przeze mnie eksploatowany, ale pasował mi tu.
Kwadratowe ćwieki ze scrap.com.pl oczywiście.
Do romantycznego stylu pasowały mi motyle, też ze scrap.com.pl, więc jednocześnie zgłaszam kartkę do wyzwania kartkowego na Scrapujących Polkach :)


2 komentarze :

  1. Tez mam ten papier i wybaczam mu cienkość, bo jest uroczy w tym swoim rozmyciu. Karteczka wyszła cudowanie delikatna, piękna! Gratuluję kolejnych sukcesów:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)