niedziela, 5 lutego 2017

My art journal - flip through part 1


Witajcie!
Dziś post, jakiego jeszcze nie było :)
Zapraszam Was do przekartkowania mojego art journala.
Tego aktualnego, który aktualnie uzupełniam, 
którego wpisy już tutaj pokazywałam, 
ale nie pokazywałam go nigdy w całości.
Dziś nadrabiam - oto video z przeglądu 
mojego art journala - część pierwsza.
Dajcie znać, czy takie posty Was interesują, 
czy Wam się podobają, czy chcielibyście obejrzeć 
więcej części? Jak wiecie, art journali mam kilka, 
chętnie przekartkuję je specjalnie dla Was :)


Hello!
This is the first flip-through post on my blog.
Please, let me know if you want to 
take a closer look at my other journals.

7 komentarzy :

  1. Stunning!! Thank you for sharing this !! 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. That is so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jeszcze!! Jak ja bym chciała je dotknąć, pomacać, obejrzeć na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Quel magnifique travail, j adore voir le journal et les videos autos que tu postes à mon plus grand plaisir: merci, merci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta, to jest cudne, skad Ty bierzesz te wszystkie pomysly? Pieskne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)