czwartek, 19 stycznia 2017

Finnabair's new babies


Witajcie!
Dziś mój art journal, który stworzyłam 
z pomocą najnowszych preparatów od Finnabair 
- farbek Sparks oraz wosków, są bajeczne :) 

Niestety nie zdążyłam z pracą na Relase, 
ale TU możecie zobaczyć, co zrobił nasz 
wspaniały Finnowy zespół, a jest co podziwiać :) 
Mój journal zostawiam wraz z kilkoma zbliżeniami, 
wzór serwetki wykonałam z pomocą farby Sparks
 wymieszanej z pudrem Texture Powder, zaś na całej
 powierzchni wtarłam złoty i różowo-złoty wosk ♥

Hello!
Today my art journal spread, which I've created 
using new Finnabair's mixed media babies - Sparks paints 
and some waxes, they are just perfect!!!

HERE you can take a look what our brilliant team
 created for the Relase.
Doily's pattern was created with some Sparks and 
Texture Powder and I used some gold and pink wax 
here and there ♥






2 komentarze :

Dziękuję :) // Thank You :)