wtorek, 10 lutego 2015

Czwarta nad ranem...


Witajcie!
Dziś kolejne ATC, które bierze udział 
w zabawie i wymiance na blogu ArtGrupy ATC.

Temat: "Czwarta nad ranem"
 i inspiracja piosenką:

  
Zapraszam Was do zapisów na wymiankę :)
Jedno moje ATC poleci do osoby, która się wpisze
w komentarzach pod postem ----> TUTAJ KLIK



A karteczki abstrakcyjno - mixedmediowe 
pofruną dooooo...

MyArt & Photography 
oraz
eco scrap :)

Poproszę adresy na mail: martunia--22@o2.pl
Wszystkim bardzo dziękuję  za udział w zabawie,
zapraszam do odwiedzania bloga
 - wkrótce nowe rozdanie :) 


15 komentarzy :

  1. Nie dalej jak 2 tyg temu byłam na koncercie SDM i tytuł posta od razu skojarzył mi się z tą piosenką. Cudne ATC - nostalgiczne, nastrojowe, tęskne...

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Rewelacyjne ATeCiaki!! Bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. i tu następuje długa i charakterystyczna cisza pełna zachwytu ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Oczarowałaś mnie- to okno, nostalgiczne zdjęcie... Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okienko intrygujące, a potem romantycznie do bólu ;) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie jak Julia na balkonie,rewelacyjne ATC,a te okiennice są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fantastyczne... intryguje mnie ta dama, czyżby to zniewolona Isaura?

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie !!! bardzo nostalgiczne,a uczucie tęsknoty jest wręcz namacalne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham je! Czy jest możliwość na prywatną wymiankę? Zrobiłabym dla Ciebie jakieś inne (podrzuć temat) a Ty podarowałabyś mi takie lub podobne? Co Ty Jamajeczko na to?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Uwielbiam okiennice :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)